بهره مندی از طرح پیوند مسجد و مدرسه در اجرای مسابقات قرآنی مدها متان 

بهره مندی از طرح پیوند مسجد و مدرسه در اجرای مسابقات قرآنی مدها متان 

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
امیر رضا امیری گفت: از آنجایی که اولویت کانون جذب عضو بیشتر و مشارکت حداکثری آنها در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان است بنابراین تصمیم گرفتیم از طریق اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه به این مهم دست یابیم.

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که رواق دانش یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است، گفت: یکی از طرح و برنامه های رواق دانش، طرح پیوند مسجد و مدرسه است که زمینه جذب دانش آموزان به مسجد را فراهم می کند.


مدیر کانون فهمای امیرالمومنین روستای امیرآباد کهنوج افزود: از آنجایی که اولویت کانون جذب عضو بیشتر و مشارکت حداکثری آنها در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان است بنابراین تصمیم گرفتیم از طریق اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه به این مهم دست یابیم.


وی بیان کرد: در همین راستا تفاهم نامه همکاری با مدرسه شهید علی امیری منعقد شد تا از ظرفیت مسجد برای تشویق و ترغیب دانش آموزان به شرکت در مسابقات قرآنی، بهره ببریم.


امیری ابراز کرد: به لطف خداوند تاکنون با انعقاد این تفاهم نامه و جذب دانش آموزان، مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های اذان و صحت قرائت نماز برگزار شده است که البته این مسابقات در سایر رشته ها نیز برگزار می شوند.


مدیر کانون فهمای امیرالمومنین روستای امیرآباد کهنوج ضمن ابراز امیدواری، یکی از اهداف طرح انعقاد طرح پیوند مسجد و مدرسه را اجرای مسابقات قرآنی مدها متان، کشف استعدادهای برتر قرآنی و در نهایت ترویج معارف قرآن کریم برشمرد.


وی عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است و همچنین قصد داریم بزودی با مساعد شدن شرایط کرونایی یک اردوی تفریحی برای دانش آموزان عضو کانون برگزار کنیم.

امیری در خاتمه یادآور شد: کلاس های کمک آموزشی و کلاس ورزشی نیز ذیل طرح پیوند مسجد و مدرسه برگزار می شوند.

پایان پیام/ 586